Το νέο μου κανάλι στο YouTube “Harmonia Mental Health Care by Fani Traikou”

Έχω την χαρά και την τιμή να σας παρουσιάσω τη νέα μου προσπάθεια για να πετύχω ακόμη πιο πλούσια επικοινωνία μαζί σας.

Το νέο διαδικτυακό κανάλι της “Harmonia Mental Health Care” είναι γεγονός και μπορείτε να το βρείτε ήδη στο YouTube.

Το πρώτο μου βιντεάκι διαρκεί μόλις λίγα λεπτά και έχει τίτλο “Μια μικρή ιστορία”. Μέσα σ’ αυτό επιχειρώ να μοιραστώ μαζί σας το πως αποφάσισα να σπουδάσω Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, τι με οδήγησε σ’ αυτό τον επαγγελματικό προσανατολισμό και τι ακριβώς κάνω σήμερα μέσα στη δουλειά μου.

Όπως λέω και στο βίντεο: Εφόσον ζητώ από ανθρώπους να μοιραστούν τις ιστορίες τους μαζί μου, τότε είναι δίκαιο και σωστό να μοιραστώ πρώτη εγώ μία μαζί σας. Τη δική μου ιστορία.

Ελπίζω να σας αρέσει! 🙂

Leave a comment