Επαναπατρισμός: Αληθινές ιστορίες

Μαζί με τους SuperGreeks ετοιμαζόμαστε για το Greekhubfest – Γνώση, εμπειρία, διάδραση: Η Ελλάδα λάμπει στην Ευρώπη και την online παρουσίαση μου στις 24 Νοεμβρίου με τίτλο “Επαναπατρισμός: Αληθινές Ιστορίες”. Σας περιμένουμε όλους και όλες να μοιραστούμε χρήσιμες πληροφορίες και όμορφες στιγμές! ☺️

Η ανακοίνωση αναφορικά με τη συμμετοχή μου:

#GreekHubFest2023

Την 5η μέρα του φεστιβάλ μας θα έχουμε στις 21:00 webinar με την Fani Traikou από το Harmonia Mental Health Care για τον επαναπατρισμό !

Η παρουσίαση θα βασίζεται σε αληθινές ιστορίες Ελλήνων που τα τελευταία χρόνια γύρισαν πίσω στην Ελλάδα μετά την παραμονή τους για κάποιο διάστημα στο εξωτερικό.

Κράτησε τη θέση σου για να είσαι μαζί μας την 5η μέρα του Greekhubfest – Γνώση, εμπειρία, διάδραση: Η Ελλάδα λάμπει στην Ευρώπη καθώς εμβαθύνουμε στις εγκάρδιες ιστορίες των Ελλήνων που έκαναν το ταξίδι πίσω στις ρίζες τους.

🗓️ Μη χάσετε αυτήν την εμπλουτιστική συνεδρία με τη ψυχολόγο, Φανή Τράικου ! Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους @followers για να κρατήσετε τη θέση σας: https://www.eventbrite.co.uk/…/greekubfest-tickets… ή bit.ly/3tG1hDS

[Για τη Φανή Τράικου]:

Ονομάζομαι Φανή Τράικου. Είμαι ψυχολόγος (MSc), Αφηγηματική θεραπεύτρια και Mindfulness coach. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και έζησα εκεί τα πρώτα 24 χρόνια της ζωής μου. Κατόπιν ήρθα στο Μάαστριχτ της Ολλανδίας για μεταπτυχιακές σπουδές, ενώ μετά το πέρας αυτών εγκαταστάθηκα στο Ρότερνταμ όπου ζω τα τελευταία 10 χρόνια. Από το 2015 μέσω της εταιρείας “Harmonia Mental Health Care” προσφέρω διαδικτυακές συνεδρίες σε Έλληνες expats καθώς και σε expats διαφόρων εθνικοτήτων που ζουν τόσο στην Ολλανδία όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Μ’ αρέσει να θεωρώ τον εαυτό μου ολίγον digital nomad αφού προσπαθώ να μοιράζω αρκετά τον χρόνο μου μεταξύ Ελλάδας και Ολλανδίας, ενώ παράλληλα δουλεύω κι από οπουδήποτε αλλού κι αν βρίσκομαι, φτάνει να έχω σύμμαχο το καλό σήμα ίντερνετ!

Πέρα από της συνεδρίες ψυχοθεραπείας έχω ακόμα πολλές άλλες κοινωνικές και καλλιτεχνικές ασχολίες κι ενδιαφέροντα, ενώ προσπαθώ να συμμετέχω ενεργά στη διοργάνωση πολιτιστικών δράσεων οι οποίες στόχο έχουν να φέρουν τον απόδημο ελληνισμό της Ολλανδίας πιο κοντά!

#GreekHubFest2023

Εισιτήρια: https://www.more.com/nl/tickets/happenings/greekhubfest/?lang=nl-NL

Leave a comment